6 rész-Tervek viharában

Íme a hatodik rész!
Mostantól kezdve a TOVÁBB gombbal tudtok az epizódhoz jutni.

-A részhez tartozó naplóbejegyzés.


-...csak te nem veszed észre.
-Mit nem vettem észre-horkantam fel.-Rosa,tetszek neki,tudom,még az is látja...aki...aki nem.
-Sőőt.-mutogatott az ujjával.
-Nem szárnyaltál kicsit el?-Kérdeztem
-Csajok!-ült fel Roxi az ágyamból.-Egy,Rosa,nyugi,a tervednek is eljön az ideje-mutatott rá-kettő,Cinti,neked meg van egy ötletem a számodra.
-Ne kímélj.
-Tehát,kezdjük ott,hogy honnan tudjuk biztosan,hogy Kentin belesett Cintibe?
Rosaval összenéztünk.
-Tehát,Cinti,neked csak annyi dolgod lesz,hogy úgymond,megfigyeled,hogy viselkedik a közeledben.
-Őőőő...
-Ez nem is olyan rossz ötlet.-mondta Rosa.
-Én ebbe bele nem megyek!-feleltem.
-Na,Cinti,csak egy hétig.-könyörgött Roxi.
-Vagy kettő.
-A-a-a,kizárt.
-Cinti.-mondták kórusban.
Sóhajtottam.Ha úgy nézem,engem is kicsit érdekelne,de akkor sem mennék bele ilyen spontán jött tervbe.
-És ha csak annyit kell tenned,hogy egy kicsivel többet kell vele lenned,és közben figyelned,hogy hogyan viselkedik veled?
-Mi vagyok én viselkedéskutató?
-Jaj,Cinti,tedd egy kicsit félre a szarkazmusod...-mondta Rosa.
-Nincs is szarkazmusom.-vágtam közbe.
-Lényegtelen,de azt akarod,hogy két fiúval karöltve sétálj a nyáron?
-Amberék milyen irigyek lennének.-mondta Roxi az orra alatt kuncogva.
-Hjaj,oké,oké,megcsinálom,de csak ezen a héten.
-Oké,de akkor is nekem lesz igazam.-mondta Rosa.
-Nem hiszem,fogadunk Rosa?-felet Roxi.
-Állok elébe,aki veszít,ha te veszítesz,akkor szoknyában kell lenned 4 napig.
-Ha pedig te,akkor...akkor 5 napig nadrágot kell hordanod!
-Na erre kíváncsi leszek.-mondtam nagy mosollyal.Kíváncsi leszek,mi sül ki ebből.

A következő napokban amikor Kentin közelébe kerültem,mindig szóra bírtam valamilyen témában.Rosának igaza volt,akármennyire nem jön ki az ínyemre ez a mondat.
Hétvégén ismét áthívtam a lányokat.Már magam elé is képzeltem Rosa önelégült fejét,hogy: "Na,látod,nekem volt igazam." Rosa meg:"Tudod ki fog szoknyában járni ismét?"
A kis asztalkámra három poharat és gyümölcslevet helyeztem,meg pattogatott kukoricát.Majd ledőltem az ágyra olvasni,míg várom őket.
Nem sokkal ezután hallottam a bejárati ajtó nyílását,és ahogy a lányok keresztanyummal váltanak pár szót.
-Na,jöttünk,ahogyan csak tudtunk.-nyitott be Roxi az ajtón.
-Egy csomó tervet találtam ki.-mondta Rosa.
-Szükség is lesz rá-sóhajtottam.-ugyanis neked volt igazad.
-Tudtam!-kiállltott fel.-Ezek szerint...
-Ki ne mond!Különben is,nincs is szoknyám az iskolain kívül.
-Majd megoldjuk,tehát,mire jutottál?-nézett rám kérdő szemekkel.
Sóhajtottam.
-Azt akarom,hogy újra úgy viselkedjen velem,mint egy fiúbarát,és ne úgy,mint aki követ,mint a pulikutya.
Pár perc múlva Rosa Felpattant a babzsákfotelből.
-Megvan!-majd matatott a táskájában.-Cinti,gyere ki,próbáld fel ezt.
-Mit?
-Csak próbáld fel.-majd karon ragadott,és kivonszolt a szobámból,Roxi pedig tágra nyílt szemekkel bámult minket.
-Rosa elővett kint egy fehér parókát.
-Ezt nem gondoltad komolyan?
-Csak próbáld fel!
-Na,jó.-majd magamra húztam a parókát,a hajamat pedig egyszerűen begyűrtem alá.
Benyitottam,mire Roxiból kibuggyant a nevetés.
-Ezt nem kellett volna megfésülni?
-Nem ez ilyen.
-És,most konkrétan ez mire is volt jó?-kérdezte Roxi.
-Nos,elérjük Kentinnél,hogy kerülje Cintit,mint a rossz pénzt.Gondolj csak bele,ehhez húzz egy szakadt nadrágot és egy szegecses bakancsot,megdobjuk egy két tüskék kiegészítővel..
Meg sem akartam várni a mondat végét,közbeszóltam.
-Kizárt!Nem fogok rockeristát majmolni csak azért,hogy elijesszem magamtól!
(Szerkesztői megjegyzés:Mielőtt bárki hurrogna,semmi bajom e zenestílus kedvelőivel.)
A döbbent csöndben folytattam.
-Tehát,egyenlőre hanyagoljuk a témát szerintem,tegyünk úgy,mintha nem is történne semmi különös,ha gond van,akkor visszatérünk erre.
-Egyet értek.-mondta Roxi.
-Én is.-mondta Rosa.Nem láttam csalódottságot az arcán,szerintem rájött,hogy bolhát csináltunk az elefántból.
-De azért a parókát megtartom.
-Csak szeretnéd.-nevetett fel Rosa,majd lekapta a fejemről.-Maximum kölcsönbe kapod.
-Csak előbb még azért fésüld ki.-vágta rá Roxi.

A történtek után nemsokkal úgy döntöttem,hogy kicsit változtatok az "iskolai életemen":Megpróbálok aktívabban részt venni a diákéletben.Kíváncsi vagyok,mi lesz még ebből.

1 megjegyzés: